SKola...

Ja då sitter man här på skolan och väntar på att matten ska börja. För en gångs skulld så går de bra i skolan :) allt flyter på , fast jag är efter med ett prov men de är inte värsta viktigt så jag ska göra de så fort som möjligt.


Idag när jag skulle åka in till skolan så va jag as trött så jag somnade och sen när jag vaknar inne i stan typ .. så för en gång skulld så börja jag lyssna på radion och gissa vilken låt som börja spelas efter ett tag ,, "en ängel i mitt rum" Samma låt som vi hade på mommas begravning , Rätt ledsamt . Och låten slutade just när jag klev av bussen , inte roligt när man "är fast" och inte bara kan stänga av låten :( inte kul och bli påmind om begravningen nog för att den var jätte vacker å så , men inte kul och komma ihåg att momma är död. Kan knappt tänka på det fortfarande ,d e som att jag inte vill acceptera att hon är död .


För den delen... SCARY!!! inatt när jag och BoBBo hade lagt oss för att sova så började Leya morra utan någon som hellst andledning. Det var ingen i trapphuset för de hör man , och klockan var ca 2 på natten på en söndag så inga fester eller liknande heller. MEn iaf ,, hon började morra och hon kunde verkligen inte sluta fast jag sa till henne 100 tusen gånger -_-' . Sen så var de som att hon följde någon med blicken , hon kundeinte släppa de.,,, som att någon gick från tv rummet ut till hallen och sen så hoppa hon ner från sängen och gick ut till köket å titta .. alla  fönster var igendragna så ingen kunde gått förbi heller. Grymt läskigt :P  Ja jag tror verkligen någon går i våran lägenhet .. och en av BoBBos vänners Pappa hade typ bott i någon av de där husen och han hade kännt som att någon försökte strypa han,, som tur är så har detta inte hänt för oss än och jag hoppas verkligen inte detta händer heller.

Förövrigt så går de okey och ha Leya hemma , fast hon ylar som en jävla varg .


Näe nu är de dags för matte snart,, men skönt å skriva av sig lite,, mer nog mer framöver :)


Puss å hej Jag är en Go tjej

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0