Sjuk som Satan!

Ja då har man varit sjuk som satan i en vecka. Ont i halsen snorig och ibland inte kan andas :S ,, Inte roligt! Tur jag har betapred tabletterna hemma.

BoBBo är på praktik och jag sitter hemma med en kopp oboy och snorar.

Har fått hem Leya i veckan med , synd jag är sjuk för annars kunde vi gått på långt promenad. Men jag tror de kan vänta tills jag friskna till. Hon är helt underbar den där hunden ! Så glad att jag fick ta hem henne. Hon mest bara ligger och bli fet men ändå så himla social!Synd att hon börjar bli gammal , skulle vilja ta valpar på henne eftersom hon har ett HELT UNDERBART PSYKE. Men men ,, man får väl se om hon inte är för gammal eller något.

Här är min lilla söööta vovve!


Hade en jätte trevlig helg i hoting förra veckan <3 .
Var verkligen saknat att träffa mamma och pappa <3 och dom små missarna. 

Boman och Ronja heter Missarna såååå klart va de mamma som döpte dom :S ,, Ni vet Den dära!
MEn jag kallar "boman" mer för Bomse eller bossi bossi boo ,, ;P Han ver helt underbara den katter! ,, skulle ligga och mysa heela tiden (nu kan jag tänka mig hur mamma sitter och fnissar för sig själv) (är de roligt mammsen? ;) ) haha :P ,,
NOnnis!
Nä nu blir de vidare av till soffan och mysa me lilla leya! ,

Höres!
Kram Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0