nästan ensam

å så ha Ronja åkt hem idag... med Zowie å Hector, mina småkissar... så tomt, men Ronja kommer iaf igen nästa helg.. skönt.. så kul när hon e hemma.. ja har världens bästa dotter.. sen att vi har den närhet till varann.. d gör våran relation så speciell.. mamma/dotter dagar.. finns inget bättre.. <3

iaf så ha vi suttit å kollat dansbandskampen idag å skrattat.. Date e ju för bra.. speciellt när dom har sina felsjungningar, glömmer text.. ja, man kan bara skratta.. d är ju det som är live.. när d blir som det blir..
Klockrent dansband..

förra årets dansbandskamp vanns ju av helt fel band.. Scotts skulle ha tagit det.. tyckte en enhällig jury som består av mig å Ronja.. sen så gör d ju inte ont heller att kika på grabbarna i Scotts.. :D

Helgen för övrigt vette tusan va man ska hitta på,, men nåt blir d väl.. Ja å Matte ska roa oss lite på egen hand hade vi tänkt, d är vi bra på..  men hade vart kul om man hade kunant dra iväg nånstans å hälsat på folk som man inte träffat på evigheter.. typ indianerna.. för d blir ju oftast bara på sommaren man träffar Tona å Miguel plus deras bihang.. men fan så skoj vi har.. dansar massa "vicka på häckendans" ja.. ja mena salsa, merengue å sånna saker...

Tona på urkult i sommras...

Miguels kläder..

Dante å våran lilla jultomte

ja, fy va ja saknar sommaren....


avslutar med en bild på ja å Ronja... ^^



Trevlig helg på er....


Haha took
Hej hopp Ronja vid tanjenterna !

Ja resan gick bra utan problem till lit. =)
Satt och pratade med Emmely till ström va riktigt kul och träffa henne, trevlig flicka de där ^^,

Katterna "Mjauade" inte heller dom va lung hela vägen. Sen så ringde BoBBo och skulle möta upp mej. 
Såå jag hade så tur att jag slapp bära tjockis missarna på vägen hem.

Katterna verkar trivas här men Hetcor är lite rädd fortfarande men jag hoppas han känner sig hemma snart . Zowie tror jag kännde igen sig för hon bosatt sig direkt.

HAr nyss kollar på" Euro trip ". Jätte rolig film me mycket sex. sprit och låssas knark. Haha !

Nu tror ja att jag ska gå å ha lite sex med BoBBo eftersom jag inte fått de på tre dagar och de skulle vara lite snuskit om mamma va me på den biten haha,,

Saknar dock de roliga dagarna vi hade , det var längesen jag skrattade så mycket. De får vi göra om nästa helg jag kommer hem! :D

Puss å Kram å sug min banan

Kommentarer
Postat av: Madde

Shit så söta ni är ;)

Men varför lägger du inte upp nån bild på de fina väskorna som indianerna sålde haha.

Ja dessutom så lever iaf en va mina blommor,som ja fick :P Hoppas de är bra i övrigt. Kram

2009-11-13 @ 19:37:41
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Ronja

Va bra du hade skrivigt jag kommer skriva lite senare om hur buss resan gick osv.. Tack för en underbar låssas helg mamma! DU å ja e ju bäst <3<3<3

2009-11-13 @ 20:46:51
Postat av: Anonym

ja ha ju inga bilder på stöldgods.. :)



skönt att kissarna mår bra Nonna.. åh.. d va så kul denna helg... vi kollade lite ställen att flytta på... vart ha ni tänk att flytta sen... puss nonna.. älskar du..

2009-11-14 @ 01:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0