monsterarg...

JAG VERKLIGEN HATAR MIN DATOR!! SKA SKICKA DEN ÅT HELVETE!!!


trevligare inlägg kommer sen // Milla



Japps då var de väl dags för mig och skriva lite !

Innan jag börjar så vill jag säga till mammsen - Fy fan va fint skrivigt om momma , tårarna bara föll när ja läste igenom texten. Ja hon är verkligen saknad ! ursha man kan fortfarande inte tro det , vet inte om jag någonsin kommer komma över det.

De posetiva är att i dina drömmar mamma så är momma levande , men så fort ja drömmer om henne så är hon död och jag hittar henne jämt! ,så jävla hemst ibland vaknar ja me tårar i ögonen och andas panikslaget.

haha ,, lite kul ändå att min data har kajkat idag oxå! ,, fyyy dumma data! Men min älskling försöker fixa den så jag kan spara lite från hårdisken , men vi får se va som blir kvar av den ;)

Idag så har ja gått i skola, gick rätt bra tills på eftermiddagen!

Först så hade vi verkstad va rätt kul i början. för vi fick lära oss hur man tar av däcket från fäljen och hur man sätter tillbaka det och pumpar upp det.
Så det var kul men annars fick vi va utan lärare i resten av lektionen för våran lärare skulle till tandläkaren.
Fattar inte bara att vi inte kan få sluta då ist?! , men nej då! vi fick ha en hel lektion själv igår med ? ,, ja mena va fan har man vekarior till??? aja ,, jag gjorde de ja kunnde sedan gav jag upp .

Sedan hade vi Idrott och det var nog den jobbigaste idrott lektionen jag haft ! ,, fy fan! ,, vi fick ta en stång med 1,25 ,2,5 eller 5 kg tyngder på sen skulle vi göra bänkpress,bara lyfta dom upp å ner typ 20 ggr osv.. sååå himla jobbigt!!!! jag SKAKADE i armen när jag skulle lyfta min miniräknare på mattelektionen. Så man får väl se om jag har lite träningsverk imorgon. hehe ,, men jag stretchade efteråt iaf så jag hoppas jag inte får någon träningsverk.

Imorgon blir det åka till Hoting, kommer kanske ta me BoBBo om han får för sin lärare. Men annars åker jag själv, kommer kanske bli lite bak i helgen också :) Så det ser jag framemot verkligen.

Idag så hade min Pälsk besök av sin polare så dom satt å spelade tvspel , å ja höll på att garva ihjäl mig! De e inte sant hur vissa kan leva sig in i splet ibland! haha! ,, Men kul hade ja fast jag inte spelade

Jo måste ju berätta om min tappe också!
Inatt när jag skulle ställ klockan (så ja kommer upp på morgonen) så på något sätt så råkade jag ställa fram klockan en timme så både jag och BoBBo va ut klockan 06:25 å väntade på bussen fast den går 07:20 hihi :P ,, så när vi kom på de så va de ju bara å gå hem  igen å kolla på lite famly guy i soffan ...hihhi Bara ronja som kan klara sånt

KRAM Ronja The One and Only!


Kommentarer
Postat av: madelen

hahah va tokigt när ni stog där vid bussen en timme för tidigt :D typisk dej va ;)

Trist me bråkiga datorre,hoppas de går att rädda om du hade bilder å sånt på den iaf. Kram på er

2009-11-20 @ 08:55:05
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0