Konstigt

haha.. känns nästan som den kallaste sommar när d spöregnar så här...  snart december å inte e det många snöflingor som fallit... eller fallit har dom gjort, men vipps så e dom borta igen..
Men faktiskt, så klagar jag inte.. ja e ingen snöfantast..


Gogglebild

Man kan göra många olika former av "snögubbar"
lr hur Ronja.. ;)

nej, nu ha ja inte tid längre..
Hej svejs,, / Milla


ja.. så va denna dag över å inte ett skit har hänt, vet inte om ja hade förväntat mig det heller.. tror ja ha kommit in i nåt som ja inte kan ta mig ur.. med d sitt väl i huvve.. känner mig så tråkig bara, allt e tråkigt... att allt ska gå åt helvete oxå... bläää... nä, d e lika bra man fli sig i säng så man får se om morgondagen blir nå bättre..

 

go´natt.. /milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0