dom fick som dom ville.. ;)

Vitt, vitt vitt...överallt...fy tusan, nu har den kommit .. den som alla väntat på.. men inte jag.
men d e väl detta som ska genomlidas för att d ska bli sommar igen... å det som ja gillar mest av allt med Hoting... Hotingtravet..  d finns nog inte nå mysigare,, alla hästar, stämningen, danserna å allt folk man träffar... så fort veckan e slut så väntar man tills nästa år..

men, men först måste snön försvinna...

idag har d då inte hänt nå specoellt, man har ett ganska tråkigt liv ..

funderar på va ja ska ge Ronja i julklapp.... d blir svårare å svårare för varje år..
tror inte ja ska laga allt för mkt julmat i år heller,, förra året vart d nästan ingenting, för d var en skitjul.
det roliga med den iofs var d att vi firade med Erika å hennes familj..å då va Ronja den tjocka tomten.. lägger in bild senare för just nu vette tusan vart dom ligger,,  men för övrigt så va väl inte julen nåt har hurra över..


andra år har jag ju vart mest galen va det detta med julmat,Alltid haft massa med hott på julbordet..:D
har inte alltid gillat å laga mat, men sen ja var 20 nånting så blev det som en drog  ..älskar hemlagat så jag har gjort det mesta själv.. pressylta, sillar, janssons, köttbullar, stoppade korv med mamsen, leverpastej... men på d senaste åren ha ja tappat sugern totalt vilket ja tycker e tråkigt, men ja ha slutat upp med massa saker som ja gjorde förr... jag tror jag behöver ett uppvaknande... usch, det vart ju tusan en deppblogg idag med... men, men..

ajja, nu ska ja ut med vovvarna...

Jäkla snö

lånebilder=goggle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0