dåså

var denna helg slut kan man säga..

den har vart lugn å skön i all bemärkelse... i går kväll va vi upp å hälsa på Muttis en sväng..

d var nån företagsfest på raivi å där verkade dom ha väldigt skoj,, Karaoke tror ja nog att dom hade för hade dom kunant väcka döda till liv så hade d nog vart zombies överallt..  men d e ju huvudsaken man har skoj..

idag ha vart en riktig slappardag.. Jimmy var förbi på en kaffemugg..  sen när ja va ut med hunna så fick man lite skäll av mina underbart trevliga?? grannar... vette fan, men man ser att ljuset e tänt i skallen på dom, men d verkar inte som om nån e hemma...  men dom har väl slagit ut hjärncellerna på varann skulle ja tro...


veckan som kommer blir d ju massa jobb för Matte... d e bra, själv ska ja kolla upp lite jobb/ boende söderut.. känns bara helt rätt nu att kunna flytta så långt d går.. börja om på nytt..  Ronja ha ju inte så länge kvar innan hon e klar med skolan å då antar ja att hon å Bobbo oxå drar nånstan.. det är bra, man ska inte fastna på ett stället bara..

nej, nu ska d bli middag... en vanlig hamburgare med strips å räksallad... passar som slapparmat idag... :)




Hejsan hoppsan !

Japps då va de dags för lite bloggande!

Inget speciellt har hänt idag , tror jag =S . Jag har sovit 12-13 timmar idag otroligt nog. Blev helt paff när ja vaknade och klockan var halv fem. Men de kan ju vara skönt och få vila ut kroppen och sinnet .
Jag och bobbo har varit på affären en sväng innan de stängde men det blev inte så mycket mat varor , typ bara popcorn ,cola,olja å mjölk typ , jo vi lyxade till lite me godis med . Sen så har man väl bara suttit famför datan och lyssna lite åp musik. Käkade as goda fiskpinnar med mos idag ,, haha inget jämfört mammas hamburgare och strips *dreggel* haha .

Igår var vi och käkade tacos hos svärföräldrarna.
 Jag och BoBBo skulle vara barnvakt åt BoBBos lillasyster men det blev aldrig så för att BoBBOs mamma var lite dålig så det blev en hemma kväll ist för dom. Men det var riktigt gott med tacos! längesen man käkade det , men jag saknar mammas tacko gratäng. SÅÅÅÅÅ jävla god !! men jag får väl tvinga henne och laga den nästa gång man kommer förbi =P.


Senare ikväll lär de väl inte bli så mycket, kanske mysa lite med kissarna och lite film . HOppas på att få en tidig kväll fast jag har sovit som en gnupung eftersom de e skola imorgon men jag har ju sovmorgon till klockan 12 iaf :P

P.s
Fattar inte på mammas grannar ?! ,,, asså dom måste ju på riktigt supit ihjäl de lilla som fanns kvar i huvudet. Jag blir så jävla arg på hur dom håller på ! Fan nästa gång dom ens öppnar sin käft ska dom fan få höra å då blir de inte nådigt! Lämna för fan min älskade familj IDIOT GRANNAR!
Älskar dej mamma å pappa!
d.s
GRRR ...Nonna ARG!


Kommentarer
Postat av: madelen

Ja dom grannarna vet vi ju att de saknar en hel del,tråkigt bara att de inte kan låta andra vara för de. Man funderar ju på va de tillslut gör när de beter sej så :( usch. Hoppas ni alla har de bra,här är de bara lugnt. Liam sover å ja ha laddat över lite kort på datan. Kram på er.

2009-11-15 @ 20:24:35
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: M

Åh fan,,,har min snygga slyna skaffat blogg ;-)

härligt hehe

2009-11-15 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0