japp

d va ju ett tag sen ja skrev nu, men d ha inte hänt så mkt faktiskt..
men nu jäklar närmar sig julen med stormsteg å jag har bara hunnit köpa en julklapp... ni kan ju gissa till vem!!
Jo, Ronja så klart... å d är ... haha.... ja, d lär hon nog berätta efter julafton.. men ja tror hon kommer att bli glad, men d blir hon ju för allt hon får... tacksamt å ha en sån tjej som inte tigger å gnäller. Man har ju hört vissa ungar å ja skulle bli GALEN. Jag är allergisk mot tjat alltså.... finns nog inte nå värre


ja, på måndag ska ja börja med julmaten... har fått en enorm lust till att göra hur mkt som helst,,, skrev ju förr att ja tappat sugen.. men jisses så glad ja vart då den återkom, lär nog bli så ja kan bju halva Hoting på julmat.. :D men så e d ju alltid i annat fall med när ja lagar mat att det blitr till en hel armé.. d kan ju min underbara vän Madde intyga er om :D

Såg att d var 11 st iaf som prenumereade (fan va konstigt d såg ut stavelsen) på min blogg, men ingen.. eller knappt nån kommenterar.. så skriv vilka ni e nu, för nyfiken e ja, född sån..

nej, klockan e mkt.. får bli mer tjat en annan dag,, ska ta natteprommisen med hundarna.. sen spela lite poker tills ögonen blöder å vill vila för natten...


Ha en trevlig helg...


å hoppas tomten kommer till er i år med massa klappar...

over and out... natti natti från Milla

Kommentarer
Postat av: Madde

Hääärligt att matlagarlusten återkommit ;) ååå jaaaa jag vet hur myyycke å gott du lagar... som korvgrytan du,ja å barna skulle äta? Du fick ta större å större gryta haha.. ingen risk man inte blir mätt hos dej.

Ja visst blir man nyfiken vilka som läser när nästan ingen skriver. Fast du vet ju att ja läser hahaah. Kramen damen

2009-12-12 @ 08:38:09
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Marlene

Att du är en sån husmor...Kanske borde gå en kurs hos dig...Du vet ju att jag brukar titta in hos dig ibland :)

Kramen

2009-12-12 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0