Aj Aj

Ja idag har det inte heller hänt så mycket för mig heller , förutom att jag försökte töja örat med en trubbig pierlcing stav. Det gjorde lite smått ont haha.

ronja tookRonja took
Här kan ni ju se själva,, haha helt rött



Jag tror alla julklapparna är snart köppta eller jag vet iaf vad jag ska köpa till alla förutom Matte ,, så himla svårt men jag ska nog hitta något innan den 24:de. Men mamma är jag iaf sten säker på vad ja ska köpa ,, Men i år blir det nog inte bara en till henne , hon förtjänar mer än så tycker jag <3 för hon är bäst!



Jag har beställt julklapp till BoBBo nu med, det blev två biljetter till Magnus Betner när han kommer till östersund. Han uppskattade jätte mycket , för vi tog en liten tidig jul för oss . Själv fick jag Need for speed carbon,,, soom jag har länktat efter det . Tack så mycket!

komiker

Har hört att han ska vara as kul av bobbo .

haha gillade mammas kommentar där me att jag är tacksam över allt jag får,, men så är de ju inte ,, Mamma lyckas ju alltid köpa de perfekta julklapparna iaf ! Nästan så man inte ens behöver skriva önskelista för hon kommer på bättre saker faktist.

Ska bli jätte mysigt att fira jul med mammsen <3


Ja , jag och BoBBo var på Dollar nu i fredags . Jag hittade inte så mycket till min egna familj men till BoBBos familj hittade vi de PERFEkTA julklapparna. Så det var väldigt lyckat. Sen när vi skulle åka hem så missade vi bussen :/ ,, men tur o oturen så fick vi käka kebab rulle i  ström. Man va lite sugen att åka till hoting och överraska morsan men de blev inte så.

BoBBOronja osminkad hahah
Här kan ni klicka för att få större bild.

Ja de är väl de som har hänt...

Hej Hopp å God jul
Önskar Ronja


ronja

p.s
Kommentera =)
d.s


Kommentarer
Postat av: Nalle(M´s Bror)

vart får ni alla fula tomtebilder ifrån en annan blir ju rädd

2009-12-16 @ 04:28:49
Postat av: Tobbe

såg inte allt för härligt ut de där med örat^^..såg ut att göra lite ont../kram tobbe



2010-01-07 @ 23:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0